Da, fac reclama pentru eMag!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)

Am decis sa fac reclama pentru eMag! Multi dintre cunoscuti se vor mira. “Dupa ce ai tot criticat eMag si te-ai tot contrazis cu Radu Apostolescu ani de zile?“, vor intreba ei.

Da, pentru ca am pretentia de la mine sa fiu sincer si corect. Am criticat eMag pe buna dreptate si m-am “contrazis” cu Radu din cauze reale si fara sa arunc eu primul piatra … Acum insa, de aproape un an, cineva acolo face chestii foarte misto, si am mai laudat eMag in anul asta, cand am avut de ce.

Azi insa au lansat o chestie la care ma gandesc de ani de zile, am vrut sa o fac si eu la MarketOnline (era in planul pe 2009/2010) si ma tot asteptam sa o lanseze cineva: extinderea dreptului de denuntare oferit de lege in mod voluntar, pentru a genera incredere si a creste conversia magazinului.

Au denumit acest beneficiu ExtraGarantie de Retur de la eMAG.

De laudat:

1. ideea in sine;

2. sistemul de retur cu formular, ridicare de catre curier automat, plata transportului retur de catre eMag;

3. modul de promovare (da, prinde foarte bine concursul si premiul e ok, deci ma inscriu si eu, cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 69) – mai ales e de laudat ca vor folosi un site impartial pentru extragerea numarului castigator si vor posta public extragerea, eliminand astfel discutiile inerente concursurilor online (voi folosi si eu metoda pe viitor).

Ce nu imi place:

1. ca au conditionat returul de returnarea ambalajului original, desi este evident ca la anumite categorii de produse acesta nu prea este pastrat (ex.: mousi unde se distruge prin desfacere, USB-uri, HDD-uri, etc.);

2. exceptia “Produsul a fost adus pe “comandă specială” care este vaga si interpretabila, va da in mod cert nastere la discutii;

3. ca au lansat beneficiile pentru o perioada limitata, pana pe 30 aprilie 2010 – daca nu o prelungesc / permanentizeaza vor exista clienti care vor crede ca beneficiul e inca activ si vor cumpara cu acesta convingere, fiind apoi dezamagiti; in plus eMag va beneficia acum de multa promovare si imagine pozitiva pentru un beneficiu care apoi dispare … not ok.

Acum daca e un magazin concurent pe faza, ar fi ideala ziua de maine pentru a anunta ca ofera acelasi beneficiu dar permanent, cu retur in maxim 60 de zile si fara sa fie necesar ambalajul original. Desi, uitandu-ma la concurenta, putin probabil … :(

Later edit: poate 1% din simpatie e si pentru ca ador concursurile online

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)


2 Responses to “Da, fac reclama pentru eMag!”

  1. Andrei says:

    Ambalajul original este necesar vanzatorului in cazul in care trebuie sa schimbe produsul cu unul nou (pe cel vechi trebuie sa-l dea retur la furnizor/producator). Si se cere asta peste tot. Daca n-au ambalajul original, vanzatorul va trebui practic sa plateasca inlocuirea din buzunarul propriu (ceea ce nu prea le-ar conveni)

    E buna campania, sper sa prinda, dar sper sa nu beneficieze multi de ea 😉

    • Eu stiu de ce e necesar, insa tot sistemul e gresit. Are de-a face cu legislatie nesustinuta de realitate si cu lipsa sistemului de refurbished de producator in Romania.

Leave a Reply

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php