Provocare pentru cei care se pricep la SEO

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 5 votes)

Cateodata, oricat ne-am chinui la un detaliu, nu ne iese si gata! Asa patesc si eu acum, cand oricat as cauta o explicatie pentru o situatie de pozitionare in rezultatele de cautare organica Google, nu reusesc deloc sa-i gasesc explicatia.

Pentru a va introduce un pic in problema, este vorba de 2 situri concurente pe exact aceeasi piata si aceleasi expresii de cautare. Unul se afla pe pozitia 1 pe expresiile principale si celalt pe pozitia 3. Situl de pe pozitia 3 are vechime mai mare, mai mult inbound links, optimizare on-page similara cu cel de pe 1, autoritate mai buna a linkurilor, velocity similar, s.a.m.d. Si atunci, care este explicatia?

Am decis deci sa lansez o provocare pentru cei care se pricep la SEO/SEM. Gasiti explicatia corecta pentru aceasta situatie, solutiile corecte si care sa dea rezultate efective si ati castigat un client permanent, cu un buget maricel (sa zicem peste 1000 de euro pe luna). Nu ma intereseaza daca sunteti un expert recunoscut sau incepator, nu ma intereseaza daca sunteti roman sau japonez, nici daca aveti 100 de clienti sau numai 2, ma intereseaza exclusiv rezultatul.

Mai departe … ma gasiti la mugur@mugurfrunzetti.ro pentru a sta de vorba.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 5 votes)


6 Responses to “Provocare pentru cei care se pricep la SEO”

  1. Sunt mai multe explicatii. Am facut o lista cu cele mai utile.

    Chiar daca unele par insegnifiante, orice tweek recomandat l-am mai folosit si s-au vazut rezultatele.

    Daca fiecare optimizare iti aduce 1% imbunatatire si ai 30 de imbunatatiri, ajungi cu stoicism si perseverenta sa iti optimizezi siteul/blogul cu 30%

  2. Asiguratorul says:

    Imbarligate sunt caile google-ului, o explicatie pertinenta cred ca ar putea sa ti-o dea doar cei de la google, dar ma indoiesc de acest lucru, cred ca tocmai de aici vine si farmecul acesta pe care il are google, tocmai din lipsa asta aparenta de logica, mister, s.a.m.d

  3. Mamiko says:

    Acest lucru l-am observat si noi: site care este nou si mai putin optimizat apare deja in prima pozitie iar noi am fost retrogradati pe pozitia 2 sau 3.
    Ce stim: Google premiaza site-urile noi pentru o perioada de timp, le plaseaza in top …, iar apoi le ia premiul daca dinamica lor nu are parte de acelasi trend.
    Am banuit sa superoptimizarea face rau, iar in plus Google a modificat algoritmul ca numai un link pe domeniu sa apara in rezultatele din cautari (mai putin in cazul shopmania!?)

  4. Bogdan says:

    Ziua buna. Daca nu ai gasit inca rezolvarea imi poti da un email. Salutare!

  5. Alexz says:

    Mamiko are in mare parte dreptate.

    Intr-adevar Google premiaza site-urile mai noi. Google premiaza si dinamica lor (continut nou si de calitate). Google nu premiaza (sau mai precis dimpotriva) site-urile cu dinamica pe retelele de socializare Facebook, in relatie cu vizitele. Am observat ca avand o dinamica mai buna pe Fb, scade relevanta backlink-urilor, daca o postare pe Fb nu implica in mod direct cel putin o vizita. Deci backlink-urile sunt puse in relevanta, nu doar cu autoritatea lor, dar si cu numarul de vizite de pe respectiva sursa.

    Mai e un lucru interesant: Securitatea. Daca site-ul e considerat nesigur de cativa provideri, iar alt site (nou) inca n-a fost indexat, verificat de ei, site-ul tau va aparea ca fiind nesigur in comparatie cu al lor. Ciudat 🙂

  6. Intr-adevar siteurile noi sunt avantajate pentru o perioada foarte scurta de timp pentru simplul motiv ca Google nu stie nimic despre ele – le da un avantaj momentan pentru a le lasa sa isi gaseasca singure pozitia pe care o merita.

    Este fix cum sunt selectate perlele naturale: sunt trecute in mod repetat prin site cu gaurele din ce in ce mai mici, si astfel intai sunt gasite perlele mari, mai valoroase, si apoi cele din ce in ce mai putin valoroase.

Leave a Reply

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php