In momentul acesta sunt foarte multe magazine online – fie ca ofera produse IT&C , fie altfel de produse. Ma voi axa pe cele dintai deoarece am interactionat cu multe de acest fel.

De ce are nevoie un magazin on-line ca sa vanda mai mult? Are nevoie sa ii dea cumparatorului exact ce isi doreste !

Pentru asta,pe langa o gama difersificata de produse ar trebui sa aiba un sistem de clasificare pana si dupa cele mai simple criterii – pentru mine nu este de ajuns sa sortez dupa brand sau pret – trebuie sa fie cel putin 5-10 criterii de sortare per categorie de produs .

Spre exemplu vreau sa cumpar un Monitor LCD – dar ma intereseaza sa fie ALB si sa il pot monta pe perete , mai putin pretul sau brandul . Eventual , pe langa asta ar trebui sa aiba o persoana capabila care sa ii faca recomandari clientului sau sa ii ofere,dupa caz mici discounturi in functie de ce doreste acesta .

De asemenea , sistemul de newsletter ar trebui de asemenea putin retusat pentru a atrage clientii .
Sa zicem ca vreau un produs cu caracteristicile X , Y si Z , dar momentan preturile sunt prea mari ca sa imi pot permite oricare din ele – pe unele site-uri exista optiunea “Anunta-ma cand se modifica pretul” dar nu e de ajuns . Ideal ar fi ca sistemul sa ma poata anunta cand exista un produs cu caracteristicile cerute de mine intr-o marja de pret pe care o vreau. Bineinteles , sistemul ar putea fi proiectat sa mai “triseze” nitel si sa mai trimita recomandari peste acea marja ( sa zicem +20%) .

Nu in ultimul rand , deoarece clientul plateste transportul ar trebui sa ii puna la dispozitie sa aleaga dintre mai multe ( sa zicem 3 ) firme de curierat. Majoritatea sunt iritati de o firma (sa ii spunem FC) cu care lucreaza majoritatea magazinelor online . Din fericire,curierul care se ocupa de zona in care locuiesc este serios , dar altii nu au atat de mult

Vlad

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 5 votes)

By Mugur Frunzetti

Despre mine ... parca as scrie un CV si asta e o experienta noua :) Numele meu complet este Mugur Cosmin Frunzetti, am o licenta in Economie Mondiala (ASE/REI, absolvit in 1998) si un MBA in Finante Internationale finalizat in SUA in 2001. In anul 2006 am lansat magazinul online MarketOnline.ro, in 2008 am cumparat Mediadot.ro si Azerty.ro si in 2009 am vandut pachetul majoritar la toate 3 si m-am retras din management. Lucrez la mai multe proiecte, majoritatea pe online, nu ma grabesc sa le lansez ca nu am de ce. Sunt prin fapta, constructie si placere un antreprenor, atat in mediul online cat si offline. Ma pricep la marketing, la online, la finante, un pic de drept si imi place sa fac project management, preferabil pentru mine :) Nu ma pricep la restul ...

One thought on “IT&C – participant la concurs 39”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

css.php