Si Fundeal tot Teapa?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 5 votes)

Am scris de mai multe ori pe blog despre siturile de reduceri colective. Am facut si analize comparative, v-am povestit si despre unul cu care am avut probleme (MyDeals – intre timp rezolvate).

Acum insa imi declar totale uimire. Oare sa fie si Fundeal teapa?

Fundeal este, din cate stiu eu, liderul pietei din Romania, cu tentative de extindere regionala (Kolektiva in Croatia si Ungaria). Am avut cu Floria oferta pe Fundeal si totul a fost ok, extrem de seriosi, buni parteneri, toate OK. Deci eram sigur ca ma pot baza pe ei. Va redau mai jos, cu copy paste, textul trimis prin e-mail in urma cu 7 zile. Surpriza insa, nu am primit inca nici un raspuns! Si totusi sunt 7 zile. O saptamana. Cam mult timp sa nu raspunzi unui client. Am sunat la numarul de telefon de pe site, nu mi-a raspuns nimeni. Ciudat nu? Eu inteleg ca de vina pentru problema este firma care ofera serviciul si nu Fundeal, dar eu am cumparat de la Fundeal, deci ar fi trebui sa ma bucur de sprijinul lor prompt.

“Buna ziua,

In luna Iulie 2011 am achizitionat de la Fundeal un numar de 6 vouchere pentru un curs de 8 sedinte de dans la CelebitySchool, in valoare de 69 de lei fiecare, pentru 6 colege carora le-am facut cadou.
Desi am incercat in nenumarate randuri o programare telefonica a acestor cursuri in baza voucherelor, pana in prezent nu am reusit intrucat am fost amanati in mod repetat (vacante si alte probleme pe care le-am inteles) si, la ultimele discutii, ne-a fost propusa o programare “din scurt” (sa incepem cursurile azi) pe care nu o putem onora intrucat nu toate cele 6 colege sunt disponibile de pe o zi pe alta.
Intrucat valabilitatea voucherelor expira maine, 14.09.2011, va rog pe aceasta cale sa imi comunicati cand ne puteti programa aceste cursuri. Suntem de acord cu zilele si orele propuse (marti si joi de la 19 la 20) si va rugam doar ca toate cele 6 colege sa inceapa impreuna cursurile si acestea sa nu inceapa mai devreme de o saptamana de la data la care ne veti anunta, pentru a putea ajusta programul de lucru corespunzator.
Speram intr-o solutionare amiabila a situatiei pe care o preferam clar, dar ne rezervam si dreptul de a apela la ANPC dar si a comunica public despre neseriozitatea Dvs. in cazul in care nu doriti aceasta solutionare amiabila.
Cu multumiri,

In consecinta, am decis sa intreb public, atat pe cei de la Fundeal cat si pe cei care au mai cumparat vouchere de la ei: Fundeal, sunteti OK sau va apucati si voi de tepe?

Later edit: celor care cauta vouchere cu oferte de reduceri le recomand in continuare Zumzi. Si acolo apar probleme, dar ei le rezolva prompt (vorbesc din experienta proprie).

Later later edit: dupa 5 mesaje pe FB, 3 telefoane si 3 mailuri am reusit sa primesc inapoi contravaloarea a 4 vouchere din cele 6. Pentru 2 Fundeal mi-a transmis ca a dat catre ePayment dar ePayment se pare ca a pierdut banii pe drum. Fun nu? 🙂

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 5 votes)


36 Responses to “Si Fundeal tot Teapa?”

  1. Sorina says:

    si cu getadeal sunt probleme, ma chinui de ce vreme sa imi recuperez banii si primesc emailuri cu diverse propuneri de vouch-ere care nici nu ma intereseaza

  2. Alice says:

    Eu am luat doar de la golden deal pana acum si am avut doar o singura problema. Am luat cateva vouchere pt niste ore de zumba la o scoala de dans si se pare ca cei de la golden deals nu au afisat orarul corect al orelor de zumba pe voucher. Adica orele erau doar luni si miercuri, dar pe voucher aparea ca sunt si marti. In afara de asta nu am avut nici o problema.

  3. Andrei says:

    Din pacate, nici nu o sa va vedeti banii inapoi. Tipic romanesc…

    @Mugur : daca voucherele au expirat si nu ai apucat sa le folosesti, nu cred ca vei mai reusi ceva. Banii ii poti cere inapoi doar in perioada de valabilitate a voucherului. Asta este o regula generala a site-urilor de reduceri.

    @Sorina: acelasi principiu. Tot ce pot sa iti zic, este multa bafta 🙂

  4. Azi m-au sunat cei de la Fundeal, mi-au spus ca au mai incercat sa ma sune dar nu am raspuns, ca oferta nu se mai poate onora dar ca imi vor returna banii. Nu mi-a placut, ca doar nu fac imprumuturi caritabile dar fie, accept. Revin cu info dupa returnare.

  5. Dupa 5 mesaje pe FB, 3 telefoane si 3 mailuri am reusit sa primesc inapoi contravaloarea a 4 vouchere din cele 6. Pentru 2 Fundeal mi-a transmis ca a dat catre ePayment dar ePayment se pare ca a pierdut banii pe drum. Fun nu?

    • Andrei says:

      Hahaha….au pierdut banii. Hai ca asta a fost tare. 😀
      Mugur, trebuiau sa isi opreasca si ei ceva, cum adica, sa iei tu tot ? :))

      Oricum, este bine si asa decat nimic. Felicitarile mele. Altii stau si se uita la stele si nu vad nimic.

  6. Victor says:

    Buna Mugur,
    Scuze din nou pentru neplaceri.
    Am in fata dovezile de returnare de la ePayment.
    2 vouchere returnate in 27.09
    4 vouchere returnatre in 29.09

    In total 6 vouchere a 69 RON bucata.
    Poti te rog sa confirmi ca totul este OK si ai primit returnarile dorite?

    Multumesc

  7. Crisslav says:

    eu mi-am luat de multe ori vouchere de pe fundeal si mereu le-am folosit fara nicio pb

  8. Alex says:

    Customer care-ul lipseste la Fundeal. Or fi ei lideri de piata, dar clientii lor incep sa migreze catre alte companii. Mi se pare absurd ca tu, companie, sa platesti cel mai mare comision de pe piata doar pentru faptul ca ei sunt lideri de piata. Eu am avut o colaborare cu ei, pe la inceputuri, dar a doua tentativa a esuat din cauza faptului ca nu aveau un profil demografic.

    Felicitari pentru Floria. Frumos proiect.

    Succese.

  9. Daniel says:

    Mă amuză site-urile de reduceri colective atunci când au oferte de 0% reducere:))

  10. print says:

    Au fost nenumarate articole despre utilitatea si succesul siteurilor de reduceri. Pana la urma vor muri pentru ca nu sunt DELOC utile patronilor care apeleaza la serviciile lor.

  11. Buna ziua,
    Cei de la getadeal.ro sunt niste “tepari”. Au in plus si o “politica de recomandare” care, FITI ATENTI: NU MERGE.
    De ce? Pentru ca au probleme tehnice.

  12. Radu says:

    Confirm ca si cei de la getadeal.ro sunt “tepari”. Am cumpart un produs de 60 ron si trebuia sa platesc 15 ron transport. Cand vine transportatorul imi cere 90 ron. Refuz comanda. Cei de la getadeal.ro si ei indignati ajung la concluzia ca solutia e anularea comenzii. De o luna de zile ma tot poarta cu scuze si ca in maxim 48 de ore imi primesc banii inapoi.

  13. bogdan says:

    eu zic ca e cel mai tare site de reduceri

  14. Maria says:

    Eu cred ca reducerile sunt facute ca sa avem noi impresia ca sunt reduceri.In realitate compania castiga aproape aceeasi suma pe care si-a propusa de la bun inceput

  15. Irina says:

    Iata ultima mea experienta cu cei de la Fundeal referitor la refuzul lor de a accepta returnarea unor vouchere pentru care au fost notificati in termenul stipulat in termenii si conditiile lor. Discutia este naucitoare, ba spun ca returul se face in 14 zile calendaristice, ba in 10 lucratoare.
    Am copiat mai jos corespondenta cu ei:

    Nu stiu unde sunt specificate cele 14 zile calendaristice, pe site-ul fundeal.ro sunt stipulate urmatoarele conditii de retur:

    3.4. Conditii de returnare

    Consumatorul are dreptul să notifice în scris că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la primirea cuponului, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris pretul contractului. Denuntarea unilaterala se realizeaza printr-un e-mail transmis pe adresa contact@fundeal.ro.

    Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

    a) pentru produse, din ziua lucratoare urmatoarei datei de primire de către consumator;

    b) pentru servicii, din ziua lucratoare urmatoare datei de primire a voucherului .

    In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciul, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat.

    — On Thu, 4/12/12, Contact FunDeal wrote:

    From: Contact FunDeal
    Subject: Re: Cerere retur
    To: “IRINA MARIN”
    Date: Thursday, April 12, 2012, 6:48 PM

    Este vorba despre o comanda din 28 martie 2012, ora 21:37:04. Se calculeaza 14 zile calendaristice din momentul efectuarii platii efective.

    Va multumim pentru intelegere,

    În data de 12 aprilie 2012, 18:37, IRINA MARIN a scris:

    Eu cred ca ar trebui sa mai calculati o data pt ca am primit voucherul pe 29.03, termenul de 10 zile incepe sa curga din 30.03. vineri=1 zi, saptamana 2-8.04 = 5 zile lucratoare, iar sapt aceasta 9.04, 10.04 si 11.04(data la care v-am trimis notificarea) = 3 zile, total 9 zile. Daca mai adaugam si ziua de azi se fac 10 zile.
    Imi pare rau ca facem socotelile ca la piata, dar ma ingrijoreaza ideea ca poate voi cumpara vreodata vreun voucher de valoare mare si va trebui sa am o astfel de corespondenta, ba cu 14 zile calendaristice, ba cu 10 lucratoare etc.
    Nu este vorba de 16 lei ci de un principiu.

    ——————————
    On Thu, Apr 12, 2012 5:53 PM EEST Contact FunDeal wrote:

    >Termenul a fost depasit cu 1 zi, intrucat 1 saptamana are 7 zile
    >calendaristice, respectiv 5 zile lucratoare.
    >
    >Va multumim pentru intelegere,
    >
    >O zi placuta!
    >
    >În data de 12 aprilie 2012, 14:25, IRINA MARIN
    >a scris:
    >
    >>
    >> Buna ziua,
    >> Banii pot ramane in cont pentru cumparaturi ulterioare.
    >> Din cate am citit se poate cere returnarea voucherelor pentru servicii in
    >> 10 zile lucratoare de din ziua urmatoare primirii acestora si nu am depasit
    >> acest termen.
    >> Cred ca este o contradictie intre cele 2 termene, cel de 10 zile
    >> lucratoare si cel de 14 calendaristice.
    >> Va multumesc,
    >> Irina Marin
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> ——————————
    >> On Thu, Apr 12, 2012 12:34 PM EEST Contact FunDeal wrote:
    >>
    >> >Buna ziua,
    >> >
    >> >Banii se pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la efectuarea unei
    >> >comenzi. Avand in vedere faptul ca s-a depasit termenul, ne aflam in
    >> >imposibilitatea de a restitui suma aferenta voucherelor achizitionate. Mai
    >> >multe detalii despre politica de returnare puteti citi accesand link-ul:
    >> >
    >> >http://www.fundeal.ro/bucharest/terms-of-use/#3.4
    >> >
    >> >O zi placuta,
    >> >
    >> >
    >> >În data de 11 aprilie 2012, 23:49, IRINA MARIN
    >> >a scris:
    >> >
    >> > Buna ziua,
    >> >
    >> > Am rugamintea de a accepta returnarea celor 8 vouchere pentru stand up
    >> > comedy achizitionate pe 28.03 si primite pe 29.03.
    >> > Motivul este ca nu putem ajunge pana la data de expirare.
    >> > Contul de pe care s-au cumparat voucherele are atasata adresa de e-mail
    >> > irinaelena_marin@yahoo.com.
    >> > Va multumesc,
    >> > Irina Marin
    >> >
    >> >
    >> >
    >> >
    >> >–
    >> >Multumim,
    >> >*
    >> >***
    >>
    >>
    >
    >
    >–
    >Multumim,
    >*
    >***


    Multumim,

    Go to Previous message | Go to Next message | Back to Messages
    | Full Headers
    Reply Reply All Forward Forward

    Mail Search
    WelcomeInboxNewFoldersMail Options

  16. Alex says:

    Eu am gasit un site fun cu stelutze
    Intrati pe galaxydeal.ro sa vedeti ce idee au avut oamenii.
    Nu am avut inca probleme cu ei. M-au sunat mereu doar daca nu am bagat cvv corect si le-a aparut chestia asta.
    M-a asistat la telefon pana am terminat tranzactia 🙂

  17. Anne says:

    Esti cumva patron la zumzi? Pe mydeals i-ai terminat, vrei sa-i termini si pe cei de la fundeal? Eu am cumparat vouchere de la ambele si am fost multumita. Zumzi nu are posibilitatea sa platesti prin banca de aceea nu are clienti multi.

  18. Mircea says:

    TEPARI ORDINARI sunt cei de la Get A Deal!!!
    Am comandat in luna mai si nu am primit nimic!!! Nu raspund la telefoane si e-mailuri. Tepari de prima mana!!
    Am facut reclamatie la OPC si la politie! Deocamdata astept. Apoi ma adresez justitiei!
    Oare in tara asta nimeni nu le poate veni de hac ordinarilor??
    Va asigur ca am sa merg pana la capat si ii asigur ca vor plati cu varf si indesat!
    Oameni buni, nu mai comandati decat cu plata la primirea produselor!
    Sau, cel putin inainte de a comanda ceva, intrati pe forumuri ca sa vedeti care sunt Teparii!

    • Anne says:

      Te contrazic! eu in iunie am cumparat un voucher de la ei la piscina si nu am putut merge, le-am trimis mail si am primit raspuns a doua zi. De valoarea voucherului nefolosit am cumparat o alta oferta, si mi-au activat voucherele. Totul in mai putin de o saptamana. Ce ai comandat? Nu ti-au activat voucherul? Ei dau vouchere nu produsele care le cumperi. Ce vina au ei daca cumperi un voucher de restaurant iar mancarea nu e buna?Daca cumperi o tigaie si e de proasta calitate?Daca cumperi un set de pat si nu e ca in poza?Va grabiti repede cu reclamatii dar nu faceti pt cine trebuie. Toate oalele se sparg in capul celor de la site-urile de reduceri.Eu am cumparat si cumpar in continuare de la toate site-urile la care pot sa platesc cu cash la banca si nu am fost niciodata nemultumita de serviciile lor, mi-au activat voucherele in timp util, inclusiv de cele care spuneti voi ca sunt tepari.Nu am fost multumita de tot ce am cumparat dar si daca cumparam din magazin se putea intampla acelasi lucru.Este vina noastra daca credem tot ce face reclama.Am cumparat un inel de 8 lei reducere de la 59, cand l-am luat am ras de prostia mea, in piata era 5 lei.Ce ar fi trebuit sa fac: sa ma duc la opc?Asta e invatare de minte. De atunci nu mai cumpar decat servicii de la ei.Am multe de spus dar m-am saturat sa fac lumea sa gandeasca normal. o zi buna. nu mai cumparati daca credeti ca sunt toti tepari, lasati-i pe altii sa cumpere

  19. Alina Armeanu says:

    Da, si Fun Deal tot teapa!!!
    Experienta mea neplacuta cu cei de la Fun Deal este cat se poate de recenta 12-15 iulie 2012. Am achizitionat 2 vouchere pentru cazare la un Hotel de 4* in Mamaia (Hotel Florida) pe 28 iunie 2012. Am facut rezervare, am plecat la mare, am ajuns in fata hotelului… si surpriza mare, hotel de 3*. Am intrebat la receptia Hotelului Florida 3* daca exista un alt hotel in zona de 4* care se numeste tot Hotel Florida (naivi desigur). De la receptie am fost informati ca acesta este hotelul dar ca a fost retrogradat de la 4* la 3*+. Am ramas stupefiati, daca stiam ca e de 3* nu faceam aceasta achizitie mai ales ca acest hotel nu era foarte aproape de plaja (iar cele 3* erau mult prea multe pentru conditiile oferite). Am sunat la cei de la Fun Deal, suparati, deoarece cei de la hotel ne-au spus ca ei i-au informat pe cei in cauza ca hotelul a fost retrogradat. Cei de la Fun Deal ne-au spus ca daca nu ne convine sa nu folosim voucherele si ne returneaza banii. Noi deja ajunsesem la mare … ce era sa facem, sa ne intoarcem acasa? Am asteptat pana la orele 14:00 si ne-am intors la hotel (unde apropo cazarea se facea dupa ora 18:00, nemaintalnit de mine nicaieri). Cei de la hotel fusesera contactati de cei de la Fun Deal si au spus ca ne ofera camere superioare (pentru ei insemnand camere care aveau un iz de caine ud si mucegai ca de altfel tot hotelul). Am decis sa nu mai fac gresala de a mai achizitiona vouchere de la Fun Deal niciodata, si deasemenea am decis sa impartasesc aceasta experienta pentru ca alte persoane sa se fereasca de FUN DEAL.

    • Elena Enache says:

      Buna Alina,

      Ne pare rau pentru situatia prezentata, intr-adevar a fost vorba despre o neintelegere intre noi, FunDeal si hotelul Florida. Speram ca pe viitor sa nu mai intampinam astfel de experiente. Iti multumesc pentru intelegere. O zi cat mai frumoasa! Elena Enache, reprezentat Customer Support FunDeal.

      • marcel cazacu says:

        in cite zile de la cumpararea unei oferte se poate intra in posesia vaucerului

  20. BiancaR says:

    Eu am platit azi 3 vouchere. Cat timp dureaza pana le primesc? Pana acum am cumparat de pe zumzi si in ziua platii le si primeam pe mail! PLZ astept raspuns, e prima oara cand cumpar de pe Fundeal.

  21. Promotii Constanta says:

    Buna ziua,
    Am citit toate comenturile,cu atentie! La mine nu se cade sa comentez ca ar fi urat din partea mea. Tot ce pot sa va spun este ca va invit pe PromotiiConstanta sa va convingeti de promptitudine si profesionalism. E cazul sa mai incercati si ceva nou 🙂 O zi frumoasa tuturor!

  22. Antonio says:

    Fratilor intelegeti odata pentru totdeauna ca nu trebuie sa va plangeti de fundeal sau la fundeal. Neseriosi sunt clientii fundeal, cum ar fi in cazul tau scoala de dans.

  23. undernet says:

    Cei care vreti sa colaborati cu unu Alex Toma de la Galaxydeal ar trebuii sa va ganditi de 2 ori inainte si aici ma refer la magazinele online care se promoveaza prin aceasta metoda,acest individ din Braila a dat teapa si clientilor si partenerilor prin neplata onorariilor,clientilor prin parteneriat cu firma Flamingo Tour prejudiciindu-i cu peste 2 miliarde de lei vechi, postand pe siteul sau galaxydeal.ro oferte false iar partenerilor sai prin neplata comisioanelor aferente din vanzari si nimeni nu-l trage la raspundere pentru ca ia ghiciti nu are nimic pe numele lui sa poata fii valorificat si clientii despagubiti.mare grija la acest individ!!!!!!!!!

  24. undernet says:

    Cei care vreti sa colaborati cu unu Alex Toma de la Galaxydeal ar trebuii sa va ganditi de 2 ori inainte si aici ma refer la magazinele online care se promoveaza prin aceasta metoda,acest individ din Braila a dat teapa si clientilor si partenerilor prin neplata onorariilor,clientilor prin parteneriat cu firma Flamingo Tour prejudiciindu-i cu peste 2 miliarde de lei vechi, postand pe siteul sau galaxydeal.ro oferte false iar partenerilor sai prin neplata comisioanelor aferente din vanzari si nimeni nu-l trage la raspundere pentru ca ia ghiciti nu are nimic pe numele lui sa poata fii valorificat si clientii despagubiti.mare grija la acest individ!

  25. Simona says:

    Luna trecuta am cumparat o jucarie dupa ce am primit de la FunDeal un mail cu oferte. Stiam ce cumpar, fiindca o vazusem la copiii de la scoala unde predau si eram incantata de pret.
    Cei care trebuiau sa faca livrarea se numesc “almarox distribution bucuresti”. Ei bine, acesti tovarasi de partid n-au stat mult pe ganduri si mi-au trimis cu 10 zile intarziere o jucarie de acelasi tip cu aceea comandata (un trenulet electric), insa muuuult mai mic si mai ieftin. Apucasem sa ii promit copilului si stia ca in ziua respectiva va primi ce doreste si asta a fost motivul pt care nu le-am facut probleme….
    Ca sa va faceti o impresie clara asupra acestei “almarox distribution bucuresti”, o sa spun ca jucaria comandata era 56 lei la pret intreg si 29 la redus, iar cea trimisa era 29 la redus si am vazut-o ieri la un chiosc de ziare cu pretul de 15 lei. Nemernicia n-are limte si ma bucur ca nu mi-a trecut prin cap sa cumpar de la ei ceva de valoare mult mai mare.

  26. razvan says:

    Foarte mare grija, eu am luat o teapa de 200 de euro de la ei.

Leave a Reply

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php