Desi mi-am propus de ceva timp sa nu mai vorbesc despre problemele mele personale cu Kelion, Grifon, Catalin Mihailescu si actionarul din umbra, Dragos Popescu de la RHS, iata ca nu reusesc. Si nu pentru ca ma gandesc prea des la ei, ci pentru ca se baga numai in rahat si mint cu nesimtire.
In ultimele zile a aparut o discutie despre garantiile produselor achizitionate de la MarketOnline in cei 3 ani cat a fost detinut de Grifon Group, societate unde am fost actionar si director general. Una bucata tepar Mihailescu refuza unele garantii emise de Grifon si arunca vorbe ca el nu are nici o raspundere, ca garantiile ar trebui facute de Grifon. De ce numai unele? Pai pe alea unde nu are cine sa le rezolve, cum ar fi cele ale defunctului Ktech. Adica intelege si el ca face magazinul de rusine si ca isi pierde clientii, dar se zgarceste sa puna 2 lei de la el sa schimbe cateva produse (sa zicem ca s-ar strange in 3 ani 100 de produse, adica aproximativ 50.000 RON, nu ar fi un dezastru financiar pentru MarketOnline).
Hai sa lamurim cum a fost:
1. Grifon Group vinde MarketOnline, Mediadot si Azerty, precum si tot fondul de comert (angajati, masini, calculatoare, stoc, soft, baza de date, sediu) catre Kelion Online Management, unde actionar majoritar cu 51% si administrator era si este Catalin Mihailescu, cu banii lui Dragos Popescu de la RHS (e simplu de demonstrat daca ar vrea cineva care poate, cum s-au plimbat niste bani din contul personal al lui Dragos Popescu in cel al lui Catalin Mihailescu si de acolo in Kelion Online Management, banca fiind BRD).
2. Cu ocazia asta, se anunta public si faptul ca Kelion Online Management a preluat de la Grifon Group si toate garantiile clientilor celor 3 magazine. Intrucat Catalin nu stie ce e ala RSS si agregator si mai modifica prin blogul MarketOnline cand si cum vrea el, am adaugat sus un printscreen, in caz ca scoate textul de pe site.
3. Catalin Mihailescu plateste Grifon Group aproximativ 700.000 RON din facturile de fond de comert, suma care pleaca integral la furnizorii care aveau de incasat bani de la Grifon Group, stingandu-se astfel o mare parte din solduri, dupa care isi da seama ca e criza si nu mai are bani nici el, nici Popescu, nici RHS si decide sa imi dea teapa, nu mai recunoaste nimic, sustine ca nu a cumparat nimic de la Grifon Group si nu are deci nimic de platit. Eu mint, facturile sunt false, magazinele sunt ale lui din senin, i-au cazut in brate pe gratis. Penibil dar in Romania tine orice.
4. Ca sa fie teapa completa, Mihailescu face “schema” aia “clasica” romaneasca si, profitand de faptul ca este administrator unic si actionar majoritar, muta tot ce nu a platit de pe Kelion Online Management (unde eu detin 49% din actiuni) pe o firma noua, numita Kelion Online (ce coincidenta!). Ca sa fie anonim, pune asociat si administrator unic la noua firma un offshore, dar uita ca apare si el in acte ca unic reprezentant al acelui offshore. 2 dintr-o lovitura: e totul 100% al lui si nici nu mai conteaza procesul meu cu Kelion Online Management pentru cei peste 2.000.000 RON pe care-i mai am de incasat, chiar daca o sa castig, nu o sa mai am ce executa.
Evident, toata povestea este anulabila in instanta si un pic penala, insa avocatii m-au anuntat ca putem castiga cu tot cu apel si recurs in 3-7 ani! Drept pentru care, dupa ce scriu acest post, incerc sa uit de Mihailescu, Popescu si compania pentru urmatorii 3-7 ani si sa imi vad de viata mai departe, nu sunt genul care sa isi planga de mila tot restul vietii ca s-a lasat pacalit. Eram insa dator sa lamuresc pe cei care ma tot intreaba cum a fost povestea de fapt, ce s-a intamplat. Cel mai trist este ca apar problemele pentru clientii MarketOnline, care nu au obligatia sa inteleaga aceasta mascarada juridica, ei au nevoie de garantii. Si care, cel mai probabil, nu le vor primi. Si care, si mai probabil, nu vor mai cumpara niciodata de la MarketOnline. Nici prietenii si cunoscutii lor. Si uite asa vor reusi sa il mai omoare un pic. Trist …
P.S.: In caz ca Adrian, fostul coleg de la service MarketOnline – Mediadot, pana acum o luna cand nu a mai suportat si a plecat, citeste postul ala, poate vrea sa ne povesteasca si el cate ceva despe lucrul cu Catalin, eu adaug mai jos un clip de pe YouTube Trililulu, care spune multe despre cum discuta Mihailescu problemele 🙂
şi uite ce uşor se duce dracu reputaţia unor magazine online în care lumea a avut încredere. să mai am eu oare încredere să mai cumpăr online când ştiu acum aceste inside-uri?
wow, wow, stai ca nu ma prind.
Adica nu ai luat bani pe magurile astea 3?
Daca ma gandesc in urma nu-mi vine sa cred ce ai putut tu face, un om singur la marketonline.
Daca mai ramaneai cativa ani si nu venea criza asta nenorocita cred sigur ca era pe primul loc la noi pe online.
Ma mai uit si eu pe site din cand in cand, nu e nimic nou, totul e la fel inainte de plecarea ta.Inovatii, etc, prostii.
Eu am renuntat la marketonline. Nu mai este ce a fost, a decazut ingrozitor in ultima jumatate de an..este un fel de mediadot mai nou (ca tot fac parte ambele din kelion). Un magazin online mai putin nu e o tragedie, ce nu pot sa cred este ca nu ti-ai luat banii inapoi….
Mediadot nu mi-a placut niciodata, si stiam ca avea oameni tari dp computergames. Nu au stiut sa atraga toata publicitatea facuta de userii dp computergames….
Cand unu cerea un sfat despre un hardware imediat venea link cu mediadot….
Mediadot se dorea un magazin de nisa, nu prea stiu acum ce se mai intampla pe acolo, nu am mai auzit nimic de ei (nici de bine nici de rau). Cat despre marketonline a cazut urat si cred ca o sa mai cada..nu mai au promotii, nu mai rezolva garantiile vechi..a devenit un magazin de tepe
salutari,
poate e de ajutor celor care au ramas cu garantiile in aer:
http://chetroni.com/firme-service-brand/
e trist ce povestesti aici. din pacate sunt multi astfel de “afaceristi” in romania 🙁
Social comments and analytics for this post…
This post was mentioned on Twitter by MugurFrunzetti: : MarketOnline, Kelion, Garantii si Catalin Mihailescu http://bit.ly/3NpJaT…
Ma surprinde totusi calmul tau referitor la situatia asta. Eu doar am citit de mihailescu asta si m-au apucat dracii pe tara asta. Nu-mi imaginez cum as reactiona in locul tau.
nu pot sa cred ca mai exista asa ceva. Ce dracu face justitia de la noi? de ce nu e catalin mihailescu la inchisoare sau macar falit?
Pana la urma marketonline chiar nu mai onoreaza garantiile de pe firmele vechi? Nu ma intereseaza catusi de putin acest razboi, dar mi se pare cnormal ca in momentul in care o companie cumpara alta companie sa achite si obligatiile companiei pe care a achizitionat-o. Pana la urma situl este acelasi ..eu tot de la marketonline am cumparat, nu-mi pasa cine il conduce. Daca am probleme cu garantiile le pun anpc-ul in cap
pai se pare ca nu 😀 cum cei de la marketonline nu zic nimic pe aceasta tema presupun ca nu
Salut,
Am cumparat un telefon de la marketonline in 30.03.2009, telefon pe care l-am platit in avans(aici a fost prostia mea). Este vorba despre un SAMSUNG OMNIA. Cand am fost sa-l ridic cutia era desigilata, dar ce mai puteam sa zic din moment ce il platisem in avans.
In cateva zile am constat ca telefonul se oprea cand il puneam in masina pe suport, am dat vina pe BT , am zis ca se opreste din cauza ca interfereaza cu ceva.
Dupa ceva timp am vazut ca daca este lovit usor in partea din spate se opreste si am decis sa merg cu el la garantie. Cand sa ma duc cu el la garantie…. surpriza… o firma falimentara.
Mai mult ca sigur telefonul a fost reconditionat si revandut.
Am mai citit pe forumuri despre acesta practica a acestui magazin online, care ar fi de penal. O sa depun o plangere la POLITIE in acest sens.
In concluzie: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ACEST MAGAZIN ONLINE!!!
Sunt extrem de socat, eu am avut o perioada lunga in care cumparam de la marketonline. si acum 2 luni am avut surpriza sa ma duc pentru o garantie si sa fiu alungat cu tipete…deci si eu v-as sugera sa ocoliti marketonline
eu am cumparat o multime de la marketonline pana acum vreun an, dupa care m-am mutat la evomag. Asta cu garantiile e doar cireasa de pe tort.
Imi pare rau de marketonline si ce se intampla cu magazinul asta…candva era un magazin fun..acum vad ca devine un cosmar
Sa inteleg ca daca am probleme si vreau sa ma adresez marketonline in legatura cu garantia..pot sa-mi pun pofta in cui?..si anpc-ul nu poate face nimic???? eu am cumparat de la un site nu de la firma din spatele lui. Comertul online din romania e o gluma
din pacate legile romanesti sunt proaste..asa ca daca niste asa zisi oameni de afaceri vor sa scoata bani de pe urma clientilor si nu numai..o pot face. Marketonline a fost candva un magazi de incredere, acum n-as mai lua de la ei nici daca ar avea cele mai tari preturi din europa
daca nici in magazinele online mari nu mai poti avea incredere..marketonline nu dadea tepe. Ce s-a schimbat?
s-au schimbat multe la marketoline: patronul, firma (din cate am inteles eu de 2 ori), modalitatea de a face afaceri..si lista poate continua..nasol!
[…] martie 2009 Mugur Frunzetti vinde Grifon Group, companie care gestioneaza activitatea a trei magazine online: MarketOnline, MediaDot si Aztery, […]
Asemenea unui utilizator de mai sus, am cumparat si eu acum un an un samsung omnia de la ei, acuma am probleme cu telefonul si observ ca nici un nr de contact de pe certificatul de garantie nu functioneaza, sper sa rezolv ceva ca nu as vrea sa platesc eu ceva ce ar fi trebuit acoperit de garantie
Este frumos cand esti client fidel unui magazin pt ca ai incredere in cei ce il reprezinta, asa am fost eu la marketonline cumparam doar de la ei pt ca erau sinceri si destul de rapizi in rezolvarea clientului dar si a garantiilor chiar daca era un singur baiat acolo care se ocupa in acelasi timp si de mediadot,,,partea neplacuta a fost la o perioada scurta dupa ce a plecat Frunzeti de la marketonline pt ca au inceput sa imi dea produse care erau desigilate, si nu corespundeau cu pozele de pe site de la ei,,,ca sa nu zic ca au inceput sa fie ca la taraba adica sa te prosteasca ca nu domne asta ati cerut…apoi problema cu garantiile au fost rezolvate destul de repede cat a fost baiatul ala acolo dar dupa sau mutat la Azerty si acolo parca era piata Obor era una acolo nu mai stiu daca mai este care ma trata ca pe ultimul om ma mir ca nu ma si pocnit ca am apelat la garantie, oricat ar face ei reduceri ca ar fi mai ieftini sunt jalnici la capitolul comert online se vede ca sunt condusi de unul care nu are habar ce inseamna comertul adevarat nu ce a facut el…bisnita ca in Obor, am renuntat la serviciile lor si acum iau doar de la EvoMag sunt seriosi si rezolva garantiile foarte repede nu am ce sa le reprosez, celor de la marketonline le urez plutire usoara ca sunteti fara carmaci…
Am cumparat de la marketonline.ro un produs. Primul era desfacut si am cerut sa imi dea unul nou pentru ca banii i-am dat pe unul nou, nu pe unul sh. Am fost si am ridicat a doua zi produsul si nu am observat ca era resigilat. Am fost la sediu iar cei de acolo au spus ca nu e problema lor, pentru ca nu am observat cand am ridicat produsul. Adica ei au vandut produsul prin inselaciune dar faptul ca am observat dupa ridicarea produsului pe ei nu ii intereseaza. Am o poza prin care se observa o eticheta pusa peste cea originala + o alta poza in care se observa sigiliul pus peste alt sigiliu. Sigiliul de dedesubt era rupt iar sigiliul care il acoperea era intact.
http://img231.imageshack.us/i/dsc01975l.jpg/
http://img149.imageshack.us/i/dsc01972.jpg/
Este vorba de un telefon. Este defect pentru ca se blocheaza cand umblu pe el.
Marketonline este o mare teapa
[…] luat in analiza: eMag, PcGarage, Marketonline, Cel.ro si […]
sa se roage mihailescu asta sa nu am probleme cu vreun produs aflat in garantie ca va trebui sa isi plateasca bodyguard si el si familia lui , nu prea sunt dus la biserica
…”Mihailescu face “schema” aia “clasica” romaneasca”… scri tu in articol. Ar fi bine sa nu mai alaturi toate ticalosiile de numele tarii. Sunt niste nemernici care fac nemerncii in cazul de fata acest paduche de mihaiescu. Ce are aface caracterul infect al dobitocului asta si altii ca el, cu noi ceilalti sau chiar cu tine Frunzeti?
In rest, sunt deacord cu ce s-a scris aici. Tu Frunzetii vezi ca ai avocati cam prosti sau smecheri care te tepuiesc cu cei 7 ani de cai de atac in justitie.
Lor le convine sa suga atata amar de vreme din banii tai. Chestia se rezolva mai repede de 2 ani. Si ce avocat dobitoc ai avut cand ai facut contractul de vanzare cumparare. Tu nu sti ca atunci cand vinzi o afacere, o vinzi cu activul si pasivul ei? Nu sti ca trebuie sa reiasa clarisim asta din clauzele contractuale? Schimba-ti avocatii si anturajul de smecheri. Hai, ca pari om de treaba si poti. Asa vei vedea si tu ca Romania are o majoritate de oameni deosebiti asa ca si tine.
Salut,
De curand ma uitam pe site la Marketonline sa vad cum pot sa fac sa imi racuperez placa de baza de la ei din garantie, tinand cont ca este de un an de zile la ei in service si nici macar nu au dat un e-mail sa imi spuna o rezolva sau nu au chef sa o mai returneze sau macar o injuratura… dar observ ca sunt chiar fara bun simt fata de clientii lor se poate vedea AICI http://www.marketzone.ro/showthread.php?t=877 am sa fac o plangere la OPC pt ca nu se mai poate, inteleg ca au schimbat N oameni la service care mai de care mai specialist in domeniu dar nici chiar un an de zile sunt chiar nesimtiti cu P mare 😀
Cat despre tine D-le Frunzetti -Cel Drept- are dreptate ar fi bine sa te mai consulti si cu altii avocatii mai smecherii decat sunt cei cu care colaborezi tu acum, vremurile se schimba tu esti destul de destept in domeniul tau fi un pic mai atent la anumite detalii si recupereaza ce ai pierdut.
PS; poate te ajut cu o vorba undeva.
Salut si La Multi Ani! La intrebarea cu recuperarea garantiilor de la MarketOnline e greu sa iti raspund … am discutat prea mult despre asta si nu cred ca pot ajuta cu ceva, din pacate.
Despre cat de destept ma cred eu si a ce avocati apelez … ma cred asa cum sunt, cateodata destept, cateodata prost. La faza asta am fost prost dar nu din motive legale sau de avocati, ci din incredere, care nu are ce cauta sub nici o forma in mediul de afaceri din Romania (ma repet, din pacate). Problema mea este una de legislatie (daca vrei sa dai o teapa nu pastrezi nimic pe numele firmei si al tau si asta rezolva tot) si de relatii (daca ai pile pe sus prin Guvern sau la Presedentie degeaba ma agit eu sa probez ca m-ai inselat).
Acestea fiind spuse, orice ajutor imi poti da e binevenit si iti multumesc anticipat.
Felicitari, e foarte salutara idea ta cu “stiri de bine”. Ai grija ca e usor sa te lasi contaminat de negativism, spre exemplu fraza:..”Nu conteaza cati bani acumulam, de cata faima ne bucuram, cat timp vom trai intr-o societate mocirloasa, fara a face nimic pentru a a misca lucrurile inspre mai bine..”, unde ultima parte are o puternica conotatie pesimista si negativa…Oricum idea e foarte bune! D-zeu sa te ajute si sa creezi un reper in stiri.
Succes!
Mi-ar face placere sa ma implic in proiectul meu. Avand un punct deja in comun, te invit daca vei dorii sa te alaturi noua in proiectele noastre!
Cu prietenie,
Luminita
pardon, corectez, ma refer sa ma implic in proiectul tau, cosmin, cu stirile de bine…
nu mai cumparati de la mediadot marketonline azerty mari tepari cum l-au tepuit pe Mugur asa m-au tepuit si pe mine doar ca la un nivel mai scazut ghici ce acum daca dau o comanda la ei pe site comanda se anuleaza automat asta ca sa arate ca nu vor sa mai aiba legaturi cu tipi ca mine care isi cer drepturile bine si eu puteam face alt cont insa m-am umplut de scarba si am hotarat sa renunt definitiv la acest grup de firme (asta dupa ce am cumparat cam de 30 de mil intr-un an), nu mai cumparati aia se fac oameni se inbogatest si trateaza oamenii cu dosul astia nu merita respect.
MARKETONLINE , KELION SERVICE ,bla,bla,bla …sunt total dezamagit de tot ce mi s-a intamplat : am achizitionat in toamna anului trecut o tableta (370 lei cred),dupa doua luni s-a defectat,am trimis-o la reparat in “service” ,iar dupa opt-noua luni,nu a mai mers difuzorul,am trimis-o iar la reparat,(mentionez ca ea mai este in garantie aproximativ doua-trei luni si expira garantia)si ce credeti ca i-au gasit sa ma refuze :este in garantie dar nu mai corespunde datorita mufei pe unde se incarca,prezinta urme datorita folosirii si e posibil sa fie defecta placa…si ca ma costa 200 lei reparatia,daca sunt de acord…Eu am tinut tableta in folia ei originala si in husa tip agenda fara a fi lovita sau alte nereguli , si i-am intrebat -ce treaba aremufa cu difuzorul? la mine e defect difuzorul ,dar din moment ce reparatia costa 200 lei si mai aveam doar doua luni de garantie , pret pa care l-a avut tableta…nu stiu la ce am mai incercat la ei …acum judecati si voi cine o fi de vina :MARKET ONLINE,KELION SERVICE, cei de la “service”????? cam asa sta treaba cu garantia si reparatul…
Salut,
Am intrat dupa mult timp sa vad pe net ceva noutati despre marketonline si am vazut postarea lui Mugur si am sa raspund.
Dupa ce a trecut totul de la firma Kelion Online Management la firma Kelion Online ca sa-i dea teapa lui Mugur, am primit ordin de la Mihailescu sa nu mai primesc nici macar o garantie care este pe Grifon Grup sau Kelion Online Management. A fost greu sa lamuresc clientii dar …
Dupa toata situatia cu noua firma a venit vestea ca firma se muta in Mihai Bravu dupa doar 2 zile sa hotarat ca service-ul sa sa mute in sediul Azerty. Acolo trebuia sa lucrez cu alti 2 colegi, timp de aproximativ 2 saptamani a fost ok. Dupa care a inceput discutii cum ca eu care eram la service pentru marketonline.ro dar si pt mediadot.ro nu prea am activitate pt salariul pe care il iau, ca stau prea mult la discutii cu clientii etc, a fost trimisa colega de la vanzarii ca sa ma cronometreze in cat timp preiau un colet de la curier, un produs de la client si cat timp imi ia sa raspund la un email de la clentii.
A inceput sa o trimita pe colega de la vanzari sa imi spuna dar si sa ma sune Mihailescu sa tipe la mine ca: ce faci tu toata ziua? Vreau sa imi faci raport de activitate zilnica ma urmarea chiar si pe camera etc. Nu am fost de acord sa suport asemenea tratament si am hotarat sa plec, dar numai dupa ce am lasat totul cat mai detaliat posibil despre fiecare produs din service.
Daca era un om asa cum spunea ca este ar fi putut sa spuna ca deoarece colegul de la service Azerty este mai vechi si il cunoaste mai bine alege sa ramana doar cu el asa era totul bine dar in schimb a ales sa se poarte asa cum este el.
Pacat de clienti, pacat de cum sa terminat …