Care este profilul clientilor unei florarii online

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 7 votes)

Cand am lansat Floria.ro am decis sa povestesc deschis despre acest magazin online, asa cum povestesc deschis despre orice in ultimii 2 ani.

Azi am terminat primul studiu pe cei aproximativ 200 de clienti care ne-au onorat in aceste prime 2 luni de functionare si iata ce am aflat:

1. 80% din cei care trimit flori sunt barbati. Dintre acestia, 90% trimit pentru doamne sau domnisoare si 10% trimit catre copii, nepoti sau alte rude de sex masculin.

2. 20% dintre clientii Floria sunt femei. Dintre acestea, 75% isi trimit flori lor insele, 15% altor femei si numai 10% unor barbati. Doamnelor, invatati sa mai oferiti si voi flori!

3. 60% dintre buchete se ofera cu o ocazie (zi de nastere, zi de nume, alte ocazii) si numai 40% se ofera din placerea de a darui flori. Deci si aici mai avem de lucru – ma gandeam sa lansam o campanie pe tema “Povesteste-ne cum te simti cand daruiesti sau primesti flori”. O campanie in care sa nu promovam bradul floria, ci ideea in site. Si sa oferim premii celor mai reusite 100 sau 200 de povestiri. Nu numai noi, poate vor si celelalte magazine de flori sa fim alaturi in campanie. Ce zice Mircea? Madalin? Dar alti colegi?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 7 votes)


3 Responses to “Care este profilul clientilor unei florarii online”

  1. Dintre acestea (femei – n.r.), 75% isi trimit flori lor insusi – Aaaaau! INSUSI???

Leave a Reply

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php