Google Mobile Display – studiu de caz Floria.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 3 votes)

Ca de obicei, va pun la dispozitie prezentara pe care am tinut-o azi la Mobile Conference, un studiu de caz despre campania Floria pe Google Mobile Display. Multumesc lui Cristi pentru invitatie si va astept si pe viitor la evenimentele marca Evensys.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 3 votes)


4 Responses to “Google Mobile Display – studiu de caz Floria.ro”

  1. andrei says:

    Bun ppt-ul.
    E scump adwordsul, mai nou sunt scumpe si fb ads… Mai greu poti testa o idee noua cu putini bani.

  2. maria says:

    Interesanta aceasta idee, dar cum a zis si andrei e cam dificil sa incerci ceva daca nu te poti baza pe o suma de bani

  3. Marius says:

    Pentru lansarea un site este ok sa incepi cu AdWords, pe parcurs insa este mai convenabil sa faci seo

  4. mamicamea says:

    Din ce se vede nu pot sa imi dau seama care este mai eficient textul sau banerul, deoarece conteaza si mesajul foarte mult, cuvintele la care apare in fiecare situatie.
    Mi se pare destul de dificil sa promovezi si sa aduci conversii la flori, am incercat afilierea cu flori si nu prea mi-a reusit deloc.

Leave a Reply to mamicamea

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php