Sigmanet

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 9 votes)

Sigmanet2

Am toate stima pentru majoritatea fostilor mei concurenti din comertul electronic, magazinele online de IT&C si nu numai:

– eMag pentru pionierat si reinventare

PcGarage pentru user experience si functionalitati + comunitatea MyGarage

– Cel pentru imbunatatirile semnificative din ultimul an

– F64 pentru ca au trazitionat superb din offline in online

– PcFun pentru ca au incercat un comert electronic real (livrari prin curieri externi si nu la sediu sau flote proprii) – chiar daca piata nu a raspuns prea bine si s-au “readaptat” partial

– Evomag pentru ca Mihai chiar se dedica (si se pricepe)

– Fungift pentru … tot

si lista poate continua.

Dar exista si o exceptie, un magazin pe care nu il inteleg si care la fiecare cateva luni ma surprinde prin prostie: Sigmanet!

Resurse umane au: Liviu le acorda consultanta, Elena a invatat de la mine marketing si se pare ca a invatat bine, Sorin are si el (cred) o relatie de colaborare cu ei, si e un om excelent de comnicare, pe Twitter sunt super ok. Nu il cunosc pe Bogdan, care pare a fi proprietarul, dar se pare ca ma stie el, tot povestea despre mine cu lumea (cand eram concurenti, acum nu mai sunt interesant, a trecut la altii). Dar e clar ca el are ceva experienta de IT, a adus oameni de online in sprijin, si totusi:

1. Au o user experience de nota 2, dovedita prin numarul de pagini vizualizate in medie per user: aproximativ 5, jumatate fata de PcFun sau Evomag, care au un numar similar de vizitatori unici.

Sigmanet1

2. Desi se lauda ca nu fac dumping de pret si vand cu marje ok, nu ofera nici acum, in 2009, plata online cu cardul, esenta comertului online! Bineinteles ca afiseaza siglele VISA si MasterCard pe site, intrucat au … POS la sediu 🙂

Sigmanet3

3. Au iesit in evidenta acum 6 luni cu niste “virale” care loveau in MarketOnline (indirect, prin numele Kelion, care insa de-abia se infiintase) si PcGarage. Imi plac viralele, am facut si eu, dar astea 2 chiar nu erau funny!!!

4. Lanseza apoi imediat o super-oferta: preiau garantiile magazinelor online care au dat faliment (desi logic, normal, legal, de bun simt era sa le preia importatorii/reprezentantele/producatorii, dupa caz). La momentul acela am ramas masca: stiam ce greu se lucreaza pe RMA si ce probleme avem pe niste garantii uzuale, sa le faci si pe ale altora era un efort fabulos si, chiar daca iti aducea clienti, nu prea se justifica la ROI. Apoi am citit conditiile si m-am linistit … era gratis dar pe bani 🙂 “SigmaNET nu va putea sa isi asume 100% responsabilitatea ca acea garantie se va rezolva, dar va intreprinde toate eforturile pentru a o rezolva si a preda clientului un produs functional intr-un timp acceptabil. Reusita acestei actiuni depinde de mai multi factori: furnizor, tipul produsului, cat de stricat este acel produs. Tot in functie de factorii enumerati mai sus exista si posibilitatea sa se aplice o taxa de transport pe care furnizorul o va solicita. Ea ar putea sa fie intre 0 si 12 USD per produs.

5. Si mai tare: lanseaza garantia pe viata, copie dupa Germanos pe offline. Stiti ce a spus managerul de RMA de la Germanos (evident, in privat) cand au lansat garantia pe viata, desi el s-a opus proiectului ? “Garantie pe viata? Poate pe viata lor!” Ei bine, la Sigmanet si asta e gratis, dar pe bani 🙂 Pentru a beneficia de garantie pe viata la placi de baza, placi video si carcase (sursele carcaselor) este obligatoriu ca din 12 in 12 luni sa va prezentati la sediul nostru cu produsul cumparat pentru a evalua starea ventilatoarelor (si inlocuirea lor daca este cazul) costul lor cazand in sarcina clientului.

6. Acum 2-3 saptamani anunta cu surle si trambite ca printeaza gratuit pozele aflate in format digital pentru clientii care au cumparat de la Sigmanet sau Ktech/Ultrapro. De ce de la Ktech/Ultrapro? Ca au dat faliment? Care e legatura?!

7. Azi a venit bomba: S-au razgandit, nu mai preiau garantiile magazinelor falimentare. Trecand peste motivatia de fatada cu incurajare/descurajare, este clar ca nu au facut fata logistic, ca au iesit pe pierdere financiar si ca nu au fost sustinuti de furnizorii cu care sunt in “excelente relatii privilegiate”.

Nu stiu de ce, inchei acest articol cu convingerea certa ca voi avea si 8, 9 sau 10 de scris, si asta cat de curand. Si asta nu ma bucura deloc. Nu am nimic personal cu Sigmanet, Bogdan, echipa de acolo sau cu nimeni altcineva. Dar nu reusesc deloc sa pricep, de ce e asa greu sa faci marketing si nu prostii?

Si realitatea va continua sa-i sanctioneze daca nu isi revin. Acum mai bine de 3 ani, cand analizam concurenta intr-un SWAP pentru lansarea MarketOnline, am prins Sigmanet in analiza. Era pe locul 7-8. Acum e tot pe locul 7-8. Traficul a crescut. Un pic. Altii au crescut de 10 ori, au ajuns din locul x in top 5, dar Sigmanet e tot pe loc.

Dar absolut siderante sunt datele financiare raportate:

– Cifra de afaceri in 2006: 35.200 RON (2 salariati)

– Cifra de afaceri in 2007: 46.840 RON (2 salariati)

– Cifra de afaceri in 2008: 13.898 RON (2 salariati)

Si de unde platesc chiria? Vand la negru, nu raporteaza facturile emise si fac profit din TVA incasat, vand de pe o firma fantoma, au o “sageata” … poate cineva sa-mi explice cum de vand intr-un an cat un magazin online similar intr-o zi?!

Later edit:

Am fost informat ca vanzarile Sigmanet.ro nu se fac prin SC Sigma Net SRL, detinatorul domeniului www.sigmanet.ro, ci prin SC Sigma Design Company SRL. Nu prea inteleg de ce, nici cum au facut ca trebuie sa cauti in site o juma de zi pana gasesti firma care il opereaza,dar imi retrag afirmatia de mai sus si va prezint datele corecte:

– Cifra de afaceri in 2006: 2.770.193 RON (8 salariati)

– Cifra de afaceri in 2007: 5.170.406 RON (9 salariati)

– Cifra de afaceri in 2008: 4.896.849 RON (2 salariati)

Datele sunt logice acum, iar scaderea cifrei de afaceri din 2008 fata de 2007, exact in anul cand tot comertul online crestea cu peste 100%, nu face decat sa imi dea dreptate. Iar cu vanzari de nici 20.000 RON pe zi (lucratoare), este evident ca Sigmanet nu merge deloc bine.

Latest edit: Ati ajuns la SPAM? Caaaaaaah!

Si mai later edit: Nici cu confidentialitatea nu stati bine?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 9 votes)


50 Responses to “Sigmanet”

  1. Am primit o reactie la articol, Bogdan de la Sigmanet. Am moderat comentariul.
    Draga Bogdan, iti recunosc dreptul sa ma jignesti, avand sau nu dreptate. Doar si eu te-am “laudat” in articolul asta. Dar daca vrei sa ma jignesti, fa-o pe blogul tau nu pe al meu 🙂

    • elasar says:

      Am comandat la Sigmanet un monitor “la promotie”. Era “in stoc real, actualizat”. I-am contactat eu, ca ei nu s-au obosit. Brusc, produsul n-a mai fost disponibil. Si mi s-a spus ca, ce sa vezi, nici furnizorul nu mai are asa ceva. Dupa cateva ore, a reaparut “pe stoc”, la un pret mult mai mare. Probabil a intrat vaporul in port. Intre timp, l-am comandat la PC Garage. In 2 ore aveam deja confirmarea expeditiei.
      Am fost mai ales uimit sa vad ca mai exista o asemenea firma ca Sigmanet in comertul on-line. Credeam ca au dat deja faliment. De obicei gasesti asa ceva in targuri si piete. E atat de jenant.
      Recunosc ca m-am si enervat, si ca am foarte mult timp liber. Asa ca am postat parerea mea pe unde am putut. Am primit imediat un raspuns la postari :”sa intelegem ca esti nemultumit de faptul ca produsul a devenit indisponibil?”.
      Mda. De aia. Si de faptul ca firme ca Sigmanet inca mai exista.

  2. Magazinultau preia TOATE garantiile magazinelor online falimentare: http://www.comunicatemedia.ro/detalii_comunicat.php?id=29311

  3. Bogdan says:

    Eu nu te-am jignit cu nimic, doar am postat un raspuns la ceea ce ai scris tu aici.
    Si nici nu ma simt “laudat” in vreun fel sau altul. Fiecare cu parerile lui. Orgoliul nu a fost niciodata partea mea cea mai forte.
    Iar adevarul este ca nu mi-ai moderat comentariul ci nu l-ai aprobat.

    • razy says:

      @Bogdan
      Fara rautate, forte nu are grad de comparatie, “cea mai forte” este gresit 😀
      Tu esti Bogdan sigmanet?

  4. Ce imi place la Sigmanet este ca incearca… si asta este de apreciat…

    Ce nu imi place… ca am primit si primesc newsletter cu toate ca nu m-am abonat niciodata, nici nu intrasem vreodata pana sa primesc newsletterul…

    Baza de date din care am fost “extras” este cu siguranta cea de la Marketonline…

    Acum intradevar intru… analizez.. observ ca se incearca… chiar apreciez unele lucruri care se fac… dar nu convertesc… 🙂

    Multa bafta…

  5. Gheorghe says:

    Apropo de adrese de mail si spam, ati observat ca de fiecare data cand pleaca cineva din vanzari de la firma X la firma Y, cel mai important lucru pe care il ia este lista de mailuri cu clientii de la vechiul loc de munca? 🙂

  6. Sandu says:

    eu nu stiam de existenta magazinului online sigmanet :)). Am intrat acum sa vad ce e cu el..si pot spune un singur lucru, arata urat 😀

    • Lentzi says:

      Nu s-a prea auzit de sigmanet pentru ca este un magazin mic, dar cred eu cinstit. eu unul ma bucur ca mai exista si magazine dintr-astea mai micute, dar care incearca sa creasca.

  7. Coman Cristina says:

    Cred ca mai bine ca astia de la sigmanet, macar nu au construit imens pentru ca apoi sa isi bata altii joc de munca lor.

  8. neica nimeni says:

    problema magazinelor gen sigmanet este ca incearca sa opereze cele mai mici preturi insa nu-si dau seama ca , cu cat vand mai mult cu atat se duc mai mult in gaura datorita adaosurilor mici practicate. mai devreme sau mai tarziu cu siguranta o sa auzim ca sigmanet este istorie.ce fuck ei si restul ca ei ( mentionam si cel) este sa mute o “gaura” de la un furnizor la altul. asta fiind o solutie de moment si pe zi ce trece gaurica creste si nici dracu nu te mai scoate din ea. in concluzie “tebecist” si “canceros” in rest este sanatos. nu-i asa mugurel?

  9. SS says:

    Nu cred ca-si mai perimte vreun magazin sa vanda fara profit, asta poate mergea inainte de criza, dar acum, cash-flow-ul nu mai este asa mare. Cred ca pur si simplu sigmanet este un magazin online mic, care incearca sa creasca fara a investi foarte mult in marketing. Daca o sa si reuseasca vom vedea.

  10. Matache Eugen says:

    Probabil ca sigmanet sta asa prost in online pentru ca are si magazin offline.Poate ca ei chiar vand mai mult direct la sediu

    • Costica says:

      Pot sa vanda ei direct la sediu..s-ar fi vazut in cifra de afaceri. Sigmanet este un magazin mic..asta e, pana la urma si astia mici tre sa existe.Poate in timp or sa mai invete cate ceva

      • dubios says:

        da i-i obliga cineva sa sa-si afiseze cifra de afaceri doar ca sa vedeti voi carcotasii cat de tari sau cat de slabi sunt, ciudat ”Costica” da nici pe tine nu te-am vazut in top 300 capital

  11. Mircea Vasile says:

    Magazin mic sau nu, intrebarea care se pune este cum de a rezistat sigmanet atata timp?

    • Ania says:

      Magazin mic fiind, are costuri reduse, angajati putini etc. Nu o sa ajunga sigmanet lider de piata, dar chiar cred ca va supravietui

  12. Fudulu George says:

    Pana una alta, n-am auzit barfe si prea multe lucruri rele despre sigmanet. Par sa isi trateze si angajatii si clientii decent, asa ca pana la proba contrarie zic ca sunt ok

  13. Cornel says:

    Sigmanet chiar nu merita atata atentie. Exceptand faptul ca este Liviu acolo, nu au facut nimic care sa merite bagarea in seama.

  14. Kamy says:

    Sigmanet a crescut destul de mult in ultima vreme, cel putin in ceea ce priveste traficul, deci ceva ceva tot fac si ei bine

  15. Lauciuc Gabriel says:

    Ce nu inteleg eu la Sigmanet – de ce un magazin online din romania, facut pe .ro are un slogan in engleza?

  16. sonia says:

    Hmmm..sigmanet? am auzit de ei, dar n-am cumparat niciodata..sa risc?

    • Doru Constantin says:

      Poti sa cumperi linistita. Nu pot sa spun ca sunt client fidel sigmanet, dar eu am cumparat de la ei si sunt ok

  17. Horia says:

    Ei sigmanet este ca un chiosc online..nu tre sa ne asteptam la mai mult..dar cateodata e ok sa cumperi si de la chiosc

  18. Bozda Dan says:

    eu am cumparat de la sigmanet..poate nu e mare ca emag, dar e ok..mie mi-a placut de oamenii de acolo

    • Lavinia says:

      chiar vroiam sa intreb daca sunt ok astia de la sigmanet, ca au preturi bunicele si mi-as lua si eu ceva, merci de info

      • Horatiu says:

        Eu am incercat sa cumpar de la sigmanet, dar nu au nimic pe stoc..asa ca iti urez bafta, poate tu o sa ai mai mult noroc

  19. Tusescu Razvan says:

    Sigmanet este un magazin online mic, care isi cunoaste limitele si nu concureaza cu emag..este in piata, a rezistat atata vreme..eu cred ca e ok

  20. Ron says:

    pana la urma sigmanet e ok..sta mai bine pe trafic decat alte magazine si au preturi bune

  21. Busca Corina says:

    Mie imi place sigmanet, au preturi bune, iar ce nu au pe stoc … nu lua de la ei

  22. sorina says:

    sunt atat de multe magazine online incat le pierzi sirul. Cred ca important e si ce se intampla cu garantiile..n-am auzit nimic de rau referitor la asta despre sigmanet

  23. Dudai Andreea says:

    sigmanet e un magazin online..la fel ca multe alte magazine online..nu e nici printre primele nici printre ultimele..este un magazinas decent

  24. […] Am dar exemple despre cum fac bine sau gresesc magazinele online din Romania: emag, mediadot, sigmanet, cel.ro, […]

  25. […] Cei care ma cunoasteti va asteptati probabil sa gasiti in acest post un continut in spiritul “eMag e naspa“. Ei bine, nu va fi asa.In cele 3-4 luni de cand eu m-am retras din conducerea MarketOnline si, prin “bunavointa” lui Catalin Mihailescu, sunt “disparut” din actionariatul magazinului (momentan), am analizat in liniste si cu obiectivitate, lasand orgoliul deoparte, evolutia principalelor magazine online de IT&C din Romania: eMag, Cel, PcGarage, MarketOnline, PcFun, Evomag si Sigmanet. […]

  26. […] edit: imi cer scuze ca nu am spus nimic despre Sigmanet, la urmatoarea analiza promit ca ma “revansez’! Articole similare:PcGarage dupa Gabi […]

  27. Danel says:

    HOTI MARI CAND VINE VORBA DE GARANTII,PRETEXTUL GARANTIE PE VIATA ESTE FOLOSIT PENTRU ASI VINDE PRODUSELE AM O PLACA DE BAZA CARE IN MAI PUTIN DE 1 AN MIA CEDAT DUPA O UNA DE STAT IN SERVICE TELEFOANE PESTE TELEFOANE SI INSISTENTE MIO INTOARCE CA ARE ZGARIETURI D FAPT CIRCUITE INTRERUPTE PE CARE EI MI LE-AU FACUT SUNT ELECTRONIST DE PASIUNE SI STIU CE VB PLACA A FOST TRIMISA INTACTA SI CRED CA MI-O TRIMIT PRAF

    • dubios says:

      Bai Danele esti super,pe bune ,mai ales parte cu ”SUNT ELECTRONIST DE PASIUNE ”tu crezi ca circuitele alea intrerupte le-a vazut cineva de la sigmanet,eu cred ca te inseli,mai mult ca sigur au fost vazute de cei de la RMA de unde a fost luata placa si mai mult ca sigur le-a fost facuta negatie pe ea si atunci ce ai fi vrut,sau pentru ca ai fost tu baiat bun si ai luat de ei trebuia sa-ti faca cadou una noua?

  28. Liviu says:

    Da, iar minunatul lor truc de asta noapte, cu Lenovourile.. ce sa zic. Trafic intens, adrese noi de spamuit si mesaje ordinare a doua zi> am avut un troian. Sa ma astept la Spamuri de acum

    http://www.fin.ro/articol_68815/update-laptopuri-de-400-de-lei-nelivrate-sigmanet-preturile-ar-fi-trebuit-sa-fie-in-euro.html

  29. Emil says:

    Diferenta intre o firma serioasa si una de duzina asta este.

    Isi asuma si riscuri.

    Se poate ca si in alte cazuri sa procedeze la fel. Cu garantiile, cu ofertele sau alte lucruri scrise pe site.

    Te poate lasa sa cumperi si dupa aceea sa zica ca a fost o greseala informatica si sa-ti iei o teapa mult mai mare decat ce s-a intamplat acum.

  30. mircea says:

    sigmanet este un magazin absolut inept. cel putin la concluzia asta am ajuns dupa ce am dat comanda la o tastatura care pe site aparea la momentul respctiv si apare si acum “in stoc suficient”, livrabila deci direct in showroom. mi s-a confirmat totusi si telefonic, in urma unei comenzi online ca produsul este in stoc si ma asteapta sa-l ridic. ma duc la magazin, tastatura nicaieri. un nene imi spune cu ochi umezi de vaca ca tastatura e pe drum. era 10:30, cica ar veni dupa 11:00. evident, n-am stat (si bine am facut). trec pe la 17:00 in aceeasi zi, tastatura iar nu e in magazin. cica furnizorii le-au zis ca o aduc si n-au mai adus-o. mie, insa, clientul care are banii si vrea sa-i dea pe la ei prin magazinu lor de cacat, nu mi s-a transmis nimic.

    la toate astea se adauga faptul ca absolut NICIODATA ei nu au fost in stare sa imi gaseasca comanda in sistemu lor pricajit din magazin (am vreo 5 comenzi la ei, in total). stiu, sunt prost. dar e ultima oara cand ma mai gandesc macar sa vad ce au si astia de la sigmanet cand vreau sa imi cumpar ceva.

    colac peste pupaza, azi primesc mesaj de la magazinu asta de cacao cum ca imi multumesc ei mie pentru comanda si spera sa mai revin. mai spera si ca am avut o colaborare placuta cu ei.

    mai revin o laie ba! va invit sa O LUATI cu incredere pe drumul deschis cu brio de flamingo. hai sictir !

  31. Florin says:

    Se pare mai sunt oameni cu probleme pe aici din cate vad printre care ma enumar si eu, intradevar sigmanet sunt extrem de neseriosi anumite piese sau componente le vand defecte, eu am avut asfel de experiente cu niste memorii si cu o placa video care din start au fost defecte.
    Si dupa certuri cu ei de ore am reusit sa rezolv problema mai ales ca le cumparasem de la ei in acceasi zi ,si nasosul de la vanzari ma lua cu povesti gen ,poate dvs la montare sa gresit etc numai sa nu imi schimbe produsele luate… cu alte cuvinte ma aburea pe fata.
    Am evitat sa cumpar de la sigmanet mai multa vreme.
    Iata ca din nou am facut prostia de a cumpara de la sigmanet crezand ca poate sau mai cizelat si ei un pic… dar din nou teapa si ghinion in acceasi timp,pentru ca tastatura care urma sa o iau, la emag avea un pret de 389lei pe comanda si la sigmanet era 310lei, plus ca sigmanetul o aveau pe stoc si sunt mai aproape de mine ca emag.
    In data de 2 feb acum cateva zile in urma, am decis sa schimb tastatura veche cu alta noua ,am optat pentru Razer Lycosa Mirror Special Edition ,odata cumparata am ajuns cu ea acasa fericit de noua achizitie am vrut sa o pun pe pc ,nu am reusit acest lucru pentru ca sa ivit o problema de familie si a trebuit sa plec din bucuresti 3 zile .
    Luni pe 6 cand am venit am bagat tastatura la pc toate bune si frumose pana am observat ca luminatul tastaturi ba se stingea de tot, ba se lumina toata sau doar tastele ,w,a,s,d, am crezut initial ca este de la mufa usb si am scos si bagat inapoi a mers apoi.
    Am intrat intr-un joc sa continui de unde ramasesem dupa 5 minute de joc m-am trezit ca mi se blocheaza tastatura pe forward ,adica personajul mergea inainte singur ,apoi am scos mufa si bagat inapoi ,a mers 2 minute si iar acceasi simptoma.
    Am instalat driverul si nimic ba din contra acum volumul se dadea singur incet fara a apasa pe acel touch multimedia si pur si simplu ramanea blocata numai mergea nici o tasta ,bineinteles a trebuit sa scot iar din mufa usb.
    Am probat si pe laptopul personal si la fel acceasi poveste ,clar tastatura defecta.
    Zic in gandul meu ce ghinion am putut sa am ,cele 48 de ore expirasera.
    Am mers la ei cu tastura plin de nervi la ei si am explicat treaba ca nu am putut sa vin in cele 48 de ore si defectul si daca se poate face ceva ca sa imi schimbe tastatura cu alta care o avea acolo si initial o vazusem pe stoc ,un gigabyte care era mai ieftin si mai ramanea ca ei sa imi dea diferenta de banii inapoi .
    Desi am zis ca nu vreau banii inapoi ci doar sa imi schimbe tastatura cu cea ce voiam si ca de diferenta luam si o memorie pt laptop ,bineinteles raspunsul a fost negativ ca nu se poate ca trebuie sa o trimita la garantie bla..bla, apoi am zis pai si acum eu ce fac raman fara tastatura ,adica am dat 310lei pe ea si acum stau dupa garantie ,de ce nu o probezi aici sa vezi cum face ,la care omu foarte intepat…aaa ca nu domle nu are el timp si ca nu fac ei asta ci cei din service ,si am zis chiar nu se poate rezolva nimic ,ca nu se poate si ca trebuie sa astept …pfff!!!
    A scos ala din cutie tastatura foarte mirat si imi zice ca el se mira cum de asfel de tastatura sa aiba probleme ca sa nu fi umblat eu in ea..WTF… BIG LOL ,adica in capul lui eu deja desfacusem tastatura si de acea am venit cu ea inapoi ,pe fata ma facea pe mine raspunzator ca as fi umblat in ea cand nici gand de de asa ceva mai ales ca are sigiliu pe unu din suruburi.
    Ca atare dupa o mica discutie aprinsa a trebuit sa o las la garanatie,cu bine cunoscutele cuvinte facem tot ce putem va sunam noii.
    Sper ca sa nu faca vre-o manevra sa ma sune sa imi zica ca domle cei de la service au constat ca e vina dvs si ca prin nu stiu cum metoda am umblat in ea , daca va fi asa sunt decis sa ma duc la OPC este a 3 a oara cand patesc acceasi treaba cand cumpar produse noii vandute defecte .
    In conlcuzie evitati sigmanet sunt niste nesimtiti obraznici pe banii clientului ,sunt lipsiti de profesionalism si de o buna comunicare cu clientul ,ca sa numai spun de doamna blonda care este de un sictir extraordinar.

  32. Andreea says:

    Observ ca inca exista aceasta firma, desi nu i-a mers prea bine in anii trecuti. Oare care este secretul?

  33. Secret says:

    secretul este ca toate magazinele sunt de kaka, am cumparat eu de la toate, si astazi m-au intepat si cei de la SIGMANET, pun produse de proasta calitate la pret mic, fac cateva comenturi ok despre ele si le cumperi crezand ca sunt ok, dar nu este deloc asa, cand mergi sa le returnezi te instinteaza ca le pare rau dar nu se poate asa ceva pt ca ambalajul este desigilat/rupt …. in colcluzie cumperi de la o firma de caca pana te pacalesc, dupa aceea mai cauti prin alta parte pana te pacalesc si aia si tot asa, povestea continua la nesfarsit

  34. Mihaela says:

    Toate bune si frumoase. Toate sunt foarte “roz” la ei. Dar teapa ce o trag clientului persoana juridica …fara cuvinte. Pe intelesul tuturor, am patit-o urat cu cei de la Sigmanet. Am comandat componente pt un sistem nou, toate bune si frumoase, si aditional si un windows 7 home premium. In fine, ajunge coletul la mine, nici nu apuc sa il desfac , curierul imi spune sa ii dau banii, whatever, deschid coletul si surpriza nici urma de dvd-ul cu windows. Sunam la serviciul clienti, si de acolo o saptamana intreaga in care tot am sunat si ei cica au verificat si au ajuns la concluzia ca dvd-ul s-a trimis de la ei, ca ei nu au ce sa faca , ca ei au verificat si s-a pus in colet ….bla bla etc..Deci in concluzie au am luat teapa am platit pt un produs pe care nu l-am primit…Banii nu mi se returneaza , dvd-ul nu se trimite. Am platit bani pe AER.
    Cu siguranta nu o sa mai cumpar niciodata de la sarlatanii astia , care nu au nici un respect pt client.

Leave a Reply to Sandu

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php