Padurea Letea – Amazing

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +9 (from 9 votes)
Padurea Letea

Weekendul trecut am fost pentru 3 zile in Delta Dunarii. Desi a fost a treia vizita in zona, a fost de departe cea mai spectaculoasa. Ma obisnuisem cu apa, barci, canale, stuf, pasari, peste, papa buna. De data asta am descoperit insa si 2 minuni ale naturii: Padurea Letea si Insula Indragostitilor. Si, cum a trecut ceva timp de cand v-am povestit despre vacante (Nisipurile de Aur, Vacanta in America si altele), am decis ca e momentul sa povestesc si ce descopar in Romania.

Astazi vreau sa va povestesc despre Padurea Letea. Am auzit prima oara de acest loc pe cand cu scandalul penibil de la TV cu caii salbatici, din care nu am priceput mai nimic. Dar a fost de ajuns ca sa devin curios, curiozitatea fiind poate cea mai mare calitate si cel mai greu defect al meu deopotriva.

O ora de drum de la Mila 23 cu o barca rapida si iata-ne la Letea. Coboram din parca parca pe o ulita de tara la marginea unui sat prafuit si uitat de lume. Parca ieseam din Delta si nimic nu anunta vreun spectacol.

Dupa numai 10 minute de mers lejer cu o masina de teren (una sanatoasa de offroand ca asfalt nu s-a inventat inca la Letea) si am ajuns intr-un loc fantastic, pe care nu il credeam posibil: Padurea Letea.

Primul soc pentru mine a fost nisipul. Ne-am dat jos din masina intr-o poienita cu … nisip. Si nu orice fel de nisip, nisip fin de plaja cum toata Turcia n-a vazut 🙂 Am spus ca e doar o zona si am inceput sa ma plimb. La naiba, erau dune intregi de nisip! Am intrat in padure, convins fiind ca macar copacii vor credte din pamant, cum suntem obisnuiti. Si am vazut stejari, plopi, frasini si tot felul de copaci, intr-o combinatie ireala cu liane si plante exotice. Toate crescand in nisip.

Padurea Letea Nisip

V-as povesti inca 10 pagini insa am citit undeva ca articolele lungi obosesc. V-as spune despre cai, despre lacul sarat, despre mancarea traditionala, despre localnici. Am sa las in schimb pozele sa va povesteasca si am sa va spun ca trebuie sa vizitati Padurea Letea macar odata in viata. Acum repede, pana nu se inchide complet accesul in padure (masura cel putin discutabila, dar astazi vreau sa va scriu numai de bine).

Copaci in nisip

Copaci din Padurea Letea

Copaci la pamant Padurea Letea

Liane Padurea Letea

Arbori Padurea Letea

Poate maine am timp sa scriu despre Insula Indragostitilor.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +9 (from 9 votes)

10 Responses to “Padurea Letea – Amazing”

1. Alex says:

Sunt cei mai “incalciti” si “ramurosi” copaci pe care i-am vazut vreodata, cel putin ala din prima poza. Nu am mai auzit de Padurea Letea pana acum, dar din ce ai povestit tu, este fantastica, trebuie neaparat sa ajung si eu pe acolo, in cel mai rau caz la anul.

2. cristian says:

Pare a fi un loc extraordinar. neatins de mana rapace a omului contemporan. poti organiza acolo o tabara fabuloasa de naturism:)

barca de care vorbeai era privata? Sau se gasesc curse/de inchiriat?

3. Daniel says:

Frumos peisaj. Sper să ajung și eu să vizitez aceste locuri cât mai curând.

4. Anemona says:

Frumos, dom’ne, frumos! Pacat insa ca ducem lipsa de promovare!

5. SilviuS says:

Buna seara,

Felicitari pentru intregul material. Am finalizat o prezentare recent, in care am inclus si cateva din pozele dvs. de la Padurea Letea. Pentru o mai buna promovare a zonei, cu permisiunea dvs., as dori sa incarc prezentarea pe site-ul youtube, specificand, firesc, autorul si site-ul unde pot fi gasite.
    Doresc aceasta pentru a pune in evidenta aceasta parte de frumusete dobrogeana, mai putin cunoscuta atat la nivel local cat si national.
    Cu multumiri,
    Silviu S

6. SilviuS says:

Buna seara,

Felicitari pentru intregul material. Am finalizat recent o prezentare, in care am inclus si cateva din pozele dvs. de la Padurea Letea. Pentru o mai buna promovare a zonei, cu permisiunea dvs., as dori sa incarc prezentarea pe site-ul youtube, specificand, firesc, autorul si site-ul unde pot fi gasite.
    Doresc aceasta pentru a pune in evidenta o parte de frumusete dobrogeana, mai putin cunoscuta atat la nivel local cat si national.
    Cu multumiri,
    Silviu S

7. Si acum sunt si pensiuni care ofera cazare cu excursie la Letea inclusa in pretul cazarii. Uite aici un exemplu:

8. Veronica says:

Intradevar este un loc mirific care trebuie neaparat vizitat. Din pacate cu cat devine mai populara o destinatie cu atat apar mai multe efecte ale unei boli greu de vindecat numita taranism.