Optimizarea site-ului. Cosul de comanda Floria.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)

Iar despre Floria 🙂 Am lansat azi un test de optimizare a site-ului in zona cosului de comanda. Pentru urmatoarele 3 luni vom afisa 2 variante de cos, in cadrul unui Split Test realizat cu ajutorul Google Website Optimizer.

1. Prima varianta este cea actuala, cu un cos avand un singur pas (o singura pagina) mai lunga:

Optimizare site

2. A doua varianta este una in 2 pasi (deci 2 pagini) scurte, unde clientii nu au nevoie de scroll pentru a merge mai departe:

Split Test

 

Optimizare site pas 1

Cele 2 variante vor fi afisate aleator si peste 3 luni vom trage linie afland care varianta de cos are o rata de conversie mai buna (mai multi clienti lanseaza comanda, deci se descurca mai usor si mai placut cu cosul de cumparaturi). Evident, vom pastra activa numai varianta castigatoarare.

Daca aveti un magazin online sau vrei sa demarati unul va spun direct: un magazin online care nu deruleaza in permanent teste reale de optimizare a site-ului pierde potential, bani si, in final, pierde piata in favoarea concurentilor care se preocupa de optimizare. Deci … la treaba!

Later edit 1: Dupa prima saptamana o mica surpriza: varianta originala depaseste (cu putin) varianta noua, pe care eu unul as fi pariat initial. Dar nu ne grabim, mai acumulam date 🙂

Optimizare site dupa o saptamana

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)


13 Responses to “Optimizarea site-ului. Cosul de comanda Floria.ro”

  1. Andrei says:

    Interesant. Asteptam informatii legate de rezultatele testului chiar mai repede.

  2. Adrian says:

    Multam pentru sfat! Te-as completa, si anume, magazinele online au la fel de multa nevoie de teste de conversii ca orice alta afacere online bazata pe site-uri web. In fata concurentei nu prea ai sanse daca nu ti imbunatesti conversiile site-ului in timp. SEO fara conversii este un lucru facut partial. Optimizarea si conversiile trebuie sa mearga in acelasi timp.

  3. Dan Ene says:

    foarte buna initiativa… dar cred ca 3 luni este totusi cam mult… nu se poate mai repede?

  4. Alexa says:

    Sunt curioasa de rezultat, asteptam noutati

  5. Lavy says:

    cred ca cea cu o singura pagina castiga. e mai simpla si mai usoara de utilizat:)

  6. radu says:

    Pentru acel site cred ca a 2 varianta este mai utila. Spun acest lucru gandind-uma la traficul targetat de site.

  7. Dupa prima saptamana varianta “veche” pare castigatoare. Dar mai avem 12 saptamani de test : )

    • Bogdan says:

      Fac pariu ca asta o sa castige. O arata toate studiile asupra conversilor ca o singura pagina de check-out va avea rezultate mult mai bune decat una multipage.

  8. Bogdan says:

    Aş paria că la sfârşitul perioadei de test,tot varianta veche va rămâne

  9. oxana says:

    de ce trebuie sa astepti 3 luni?

  10. Politrad says:

    Astept si eu rezultatul, imi place magazinul si i-am dat si like pe facebook 😉

  11. Andreea says:

    Imi place prima varianta de cos, pare mai simpla, cel putin in viziunea mea

  12. Istvan says:

    Si eu votez cu prima varianta, si nu pentru ca pana acum si statisticile arata ca merge mai bine, ci consider mai simpla care nu dezorienteaza atat de mult atentia clientului. Cred ca daca sunt prea multe campuri cu date, vizitatorul isi pierde atentia, se sperie. Sunt de parere ca lumea nu vrea sa deie doua clickuri, pentru ca este obisnuita ca uneori dintr-un click rezulta altceva incat ceea ce asteapta, sau cel putin nu stie sa-si imagineze cum va arata pagina urmatoare, si poate de acolo nu mai e inapoit.

Leave a Reply

Anunta-ma cand posteaza cineva comentarii la acest articol.

 

css.php